► Hye Blogger ! :D ◄
Thursday 3 April 2014 • 09:29 • 0 comments
Hye blogger :) dah lama tak update, hilang dah pea blogger lain semuaa, huaa :(
dah lama tak update banyak pulak bendaa nak story nyhh haa >.< busy sebenarnya balik umah memang niat nak update tapi last banyak pulak kerja nak kena buat, biasa lahh kan dah study :D


Minggu nie memang dugaan banyak menimpa byha , Allah jea yang tau apa byha rasa , orang lain, kawan2, ibubapa boleh bagi semangat kat byha untuk terima dugaan dan kuatkan diri :) First hari nie byha ada test autoCAD , memang En ada bagi tau, dah get ready dah nak jawab , soalan En bagi pun tak susah sebab dah pernah buat , kalau tak pernah tue mungkin susah lahh kan :D masa 3 ja untuk menjawab , memang lama tapi dengan nak kena lukis bagai makan masa lahh semua tue, byha pun buat lahh, dah buat nak hantar En pendrive tak ada, so byha amik keputusan pinjam En punya pendrive nak save autoCAD , masa byha nak save tak boleh duk naik binatang apa tak tau , benggang dah time tuee , bagi tau En boleh pulak dia cakap tak boleh save sebab byha pakai autoCAD 2012 kelas semua pakai autoCAD 2007, yea , memang byha pakai autoCAD 2012 tapi tak lojik lahh kalau sebab tue tak boleh save , byha cuba jugak save tak boleh jugak , air mata mula keluar dah duk pikir sia2 aku buat tak boleh hantar, tak pasai dapat 0 test nnti :( , byha cuba mintak kat kawan kot ada pendrive , nasib da seorang bawak pendrive , byha pun try save tak boleh jugak , ( hadoii , sabar2 , menangis dan terus menangis ) ada seorang kawan byha kat kelas mai tolong , Alhamdulillah boleh jugak save :) dah hantar simpan laptop byha bebai jugak lahh , hempuh abis semuaa :D


Balik dorm dah rehat2 semua, Allah bagi dugaan yang kedua untuk byha , macam nie cerita diaa , baju ikm dah 2 helai , 1 warna oren dan 1 lagi warna blue black , ada kawan seorang nie pinjam baju ikm nie , byha bagi dy pinjam baju warna blue black tuee , dalam sebulan yang lepas , byha mintak lahh sebab dah lama sangat pinjam byha pun nak pakai jugak , takkan nak pakai sehelai tue jeaa. . bila byha mintak jea ada jea dia cakap satgi aku bagi deret jeaa , mesti ada apa2 niee kan . . . . bila dah bagi tak bagi kat tangan byha main pas2 last sekali orang lain bagi kat byha , uke ! :/ dah balik kelas byha cek lahh nak tengok baju tue , sekali byha pegang byha dah boleh tau dah bukan baju byha, bau pun bukan bau byha, baju besar pulak tuu , baju byha byha ote nie dy bagi tak ote lagii , ap cerr !!! uke , sabar :/ duk sat byha p dorm da tanya baju byha, dy cakap aku bagi dah kt E tadi, depa tak bagi lagi ka kat hang , byha cakap bagi dah tapi tue bukan baju aku, baju aku mana  kalau hilang cakap hilangg , aku tak kira aku nak hang carik gak baju aku , aku nak baju aku , byha belah terus . Ya Allah , apalah salah byha kat depa sampai buat byha macam niee, dah byha bagi pinjam bersyukur lahh , tak bagi satgi kata apa pulak , tu lahh manusia :) peragai pelik2 . . kalau free baju tue byha tak kesah , nyh beli pakai duit weyy DUIT ! bukan FREE , apa lah sengal sangat !! pikir laahhh orang sama . . . kalau orang kaya mungkin tak kesah baju hilang , . HAHAHAA :) dah tau dah PERAGAI hang macam mana jangan harap aku akan BAIK dengan hang , bukan dendam tapi nie pengajaran untuk aku tak rapat dengan hangg :) keputusan aku muktamad , aku nak baju aku dan aku takkn berhenti mintak setiap hari :D ada OTAK boleh pikirkan :)



OLDNEW
★ Owner ★
Dah singgah tu follow la :)
Budak comel sedang melawat :)


Welcome


Assalamualaikum :D
♥ Nur Nabihah ♥
♥ 19 ♥
Mood : I'm Happy Always :D
Status : ILYSDM Ashri :')
I'm in a relationship :)

★ Shout Box ! ★
Jom borak-borak sini ! :)

Exchance link open

★ Status ! ★
Ashri + Nabihah = Ashna :') ♥

Daisypath Anniversary tickers
Setia Hujung Nyawa :) Insyaallah. .
★ Credits ! ★
Don't ever remove the credit
Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: ! ☆ βʏнαƨняι ☆ !