► Seronok dan Rindu :) ◄
Thursday 17 January 2013 • 01:59 • 0 comments
Jwb slm byha :)


Bersyukur ap yang Allah bagi pd aq. . SEE ! kali ke4 aku p amik test baru lulus. . First gagal memang sedih, kecewa bagai semua ad. . semua macam tu kan kalau buat sesuatu tu xlulus mesti kecewa, RIGHT ? Tapi xpa. . Aku tahu Allah nak uji kesabaran aq kan. . Aku p kedai ajen berjaya tambah duit RM40 untk test lagi sekali. . Kali ke2 aq da brusaha da skit, p dengan getar takut smua ad msa nk msuk bilik test. . Buat2 tgk soalan memang susah. . dalam hati da tergerak, Mesti aku gagal kali ni. . last2 memang betul aku gagal, Bagi tau mak yang aku gagal. . Mak cakap xpa cuba lagi. . Tambah g duit  RM40. . Kali ke3 plak aq p. . sblum msuk blik tu aku baca doa mantak Allah bantu aku. . Duduk kat komputer tu pun aku baca doa. . Mintak Allah pemudahkn aku mnjawab :) Jawab punya jawab. . Tengok soalan, Cakap dalam hati, tengok macam senang, aku boleh lulus ni, Insyallah :) xpa. . Cuba jawab, mai kat demerit dan sistem KEJARA aku da pening. . pikir memamg da xboley. . Tup. . Tup. . Da abis jawab. . Tengok keputusan aku gagal lagi ! memang da KECEWA gila bagai da. . Rasa malas nak amik terus. . Tapi abah nak jagak aku ada lesen. . dia p tambah g duit. . Kali ke4 aku amik. . Aku da malas nak mengadap buku da, Dalam hati cakap, aku baca bukan lulus. . Cuba buat cd yang abg aku copy dri kawan dia. . abg aku baru ja copy. . aku nk bli cd da abis, xad rezeki nk bli. . aku cuba buat cd tu jea. . sambil buat sambil rjuk buku. . Pastu hafal sistem KEJARA sikit2. . Kaka yang jaga kat test tu pun aku rasa dy tolong aku. . Mungkin kesiaan tgk aku p balik banyak kali :D Aku nak p tdi yang kali ke4. . Masuk bilik test aku baca doa da. . P kat komputer aku mintak doa dan merayu kat Allah, aku Tengok Soalan senang jugak la :) Mintak Aku lulus, Masa buat tu memang getar la. . Tarik nafas lepas banyak kali jugak, Dalam hati mintak aku lulus kali ni. . Da abis buat 2, Kena tekan KEPUTUSAN takut jugak waktu tu. . baca doa dan aku tekan. . Tengok dapat 44 ALLAHAMDULLAH :) Akhirnya lulus jugak. . keluar amik keputusan kaka jaga test tu tanya aku, lulus xkali ni, aku cakap lulus :) dia cakap ALLAHAMDULLAH, xpa la, pas ni xyah mai ulang alik da kat sini. . Aku kua cakap t.kasih kat kaka 2. . Balik dengan muka gembira :) Lepas ni aku p dengar teori 3jam da dpt lesen L. . L baru boley bawak diri sendiri ja. . xpa. . Janji da lesen :)




Rindu ? 
Rindu kat sapa pulak aku ni. . Tengok gambar diatas tu. . Dengan mulut aku yang monyok tu, HEHE :) aku rindu orang dalam gambar tu. . Bila dia nak balik sini ? Aku tunggu anx BIE :( IMissYou. . 9/2 ni dia balik cuti :) Dia xad, Butir harian aku Makan, Mandi, Sembahyang On9, Tu ja kerja aku setiap hari. . Nak tidur WAJIB tengok gambar dia yang comel 2. . Baru la aku tidur. .  ap2 pun aq xsabar nak jumpa dia. . Tiap2 malam aku nagis. . Hati xboley terima yang dia dapat PLKN n kena tinggal aku. . Macam mana ashri sekarang ? da HITAM kea ? OHH !! TIDAKK !! xmau anx hitam, t xcomel da :) xpa. . Comel ka xawak 2, Awak tetap comel dihati saya :) ACEHCEH ! ayat bakan main aku :D Kuat betul setia dia kat aku, (EH ! kenapa plak ? mana kau tau byha?) Aku dapat rasa yang dia sedang setia kat aku, Sb dia talefon aku tiap2 malam. . Lagi aku xjwb lagi tu dia talefon. . Ambil berat pasal aku. . ThankYou syg atas semua tu :) Dia nak belakon setia kat aku ? Xmungkin. . Aku percaya dia 1000% HAHA !! terlebih plak :) Malam ni dia dapat enset :) xsabar nak tunggu dia mesej aku. . xsabar nak bagi tahu dia yang aku lulus test komputer, Mesti dia seronok kalau dia tau an :) Relay kita da 2thun 6bulan awk :) susahkan nak cari cinta yang sejati dan kekal kan. . Dia da faham aku, dan aku da faham dia macam mana. . Dia banyak mengalah dengan aku. . Jangan cakap relasionship kat Fb aku kosong aku xcouple ea ? Saja nak bagi tau ampa yang aku da berpunya ? (OHH !! GEDIKNYA !!! kesah ?! Blog aku weyy ! suka hati la. . Nak kutuk ?  Silakan, derma pahala kat aku)


SEE !! PAKWE aku yang bergitu comel :D Comel Dimata n Dihati aku. . Xmau curi dia uke. .  Dia milik aku, INSYAALLAH :D Kasut bukan main lawa ea :) Kurus keding betul. . Bila nak gemok sikit. . Sama aku ja Ashri ni. . Baju size sama aku. . Bagi baju dia kat aku. . boley ja pakai. . Cuma dia tinggi sikit pada aku. . Tangan dia belah kiri ad tanda lahir, EH !! sama aku loah :D Ad jodoh ot :) HEHE ! INSYAALLAH. . Dia lahir kat k.lumpur, Nombor ic dia tengah2 -14- sma aku jugak. . Aku pun lahir kat k.lumpur. . Banyak sama betulkan :D
Mintak kami ada jodoh la ea :) Doakan :D


OLDNEW
★ Owner ★
Dah singgah tu follow la :)
Budak comel sedang melawat :)


Welcome


Assalamualaikum :D
♥ Nur Nabihah ♥
♥ 19 ♥
Mood : I'm Happy Always :D
Status : ILYSDM Ashri :')
I'm in a relationship :)

★ Shout Box ! ★
Jom borak-borak sini ! :)

Exchance link open

★ Status ! ★
Ashri + Nabihah = Ashna :') ♥

Daisypath Anniversary tickers
Setia Hujung Nyawa :) Insyaallah. .
★ Credits ! ★
Don't ever remove the credit
Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: ! ☆ βʏнαƨняι ☆ !